Polonez 2000 i Paweł Hoffman po GSMP w Limanowej

Polonez 2000 i Paweł Hoffman po GSMP w Limanowej

Polonez 2000 - Limanowa 2013 (5)

25 czerwca 2013 roku (fot. Arkadiusz Bar)

Limanowa w tym roku ugościła  nas miło, ale z niepewną pogodą. W pierwszym dniu było w kratkę, a nawet deszczowo. Drugi dzień przywitał zawodników Górskich Samochodowych Mistrzostw Polski pogodnym porankiem, przy czym przed pierwszym startem zaczęło padać, a na trasie pojawiła się duża mgła.

W tych rundach na starcie stanął także Paweł Hoffman, za kółkiem Poloneza 2000.

– no cóż… Limanowa tym razem była trudniejszym wyścigiem od innych. Przyczyniła się do tego głównie zmienność pogody, ale też niefrasobliwy przypadek zgubienia oleju przez jeden z samochodów technicznych i kilkugodzinny przestój w oczekiwaniu na oczyszczenie toru. Tuż przed startem rozeszły się wieści, że zamiast dwóch niedzielnych przejazdów, będzie tylko jeden i tak też się

Polonez 2000 - Limanowa 2013 (3)

stało.

Wracając jednak do mojego startu to muszę przyznać, że sobota była dla mnie porażką. Przede wszystkim dlatego, że podczas pierwszego podjazdu wyścigowego zaczep linki gazu zsunął się z dźwigni gaźnika. Wykonałem wtedy nietypowe działania, zatrzymując się w bezpiecznym miejscu i po zaczepieniu linki wystartowałem dalej tuż za Volkswagenem Szarka. Dzięki temu pomimo odległego miejsca, ukończyłem zawody.

Dzień drugi był dla mnie już bardziej przyjazny i zawody ukończyłem na drugiej pozycji w grupie HS/I ustępując Jurkowi Nowakowskiemu w BMW 2002. No cóż zbudowałem samochód, który mi się podobał, ale chyba nie jest przeznaczony do wygrywania. Wciąż w nim brakuje mocy. Pomimo tego uważam, że warto inwestować w historię polskiej motoryzacji.

Polonez 2000 - Limanowa 2013 (8) Polonez 2000 - Limanowa 2013 (7) Polonez 2000 - Limanowa 2013 (6) Polonez 2000 - Limanowa 2013 (4) Polonez 2000 - Limanowa 2013 (3)   Polonez 2000 - Limanowa 2013 (2)

Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij