Tradycyjny Rajd Żubrów został rozegrany już po raz pięćdziesiąty. Jubileuszowa edycja zakończyła się kolejnym zwycięstwem jadących w Audi TT RS Sobiesława i Ewy Zasadów, którzy byli inicjatorami tych zawodów w 1966 roku. Całe podium skompletowali weterani rajdowi; na drugim miejscu znaleźli się Andrzej Dąbrowski i Jacek Pieśniewski (Ford Fiesta ST), a na trzecim Marek Karczewski i Andrzej Woźniak (Mitsubishi Lancer). Zeszłoroczni triumfatorzy, Ryszard Adamek i Filip Stopa musieli zadowolić się 9. miejscem.
Identyczna była kolejność w grupie I, w której startowali byli zawodnicy i działacze liczący więcej niż 50 lat. W grupie II (uczestnicy pomiędzy 30 a 50 rokiem życia) pierwszą trójkę utworzyły załogi Paweł Roman/Sabina Centkowska (Subaru Impreza STI), Wojciech Kowalczyk/Michał Janas (Mitsubishi Lancer) i Piotr Sowa/Artur Gryglewicz (Subaru Impreza STI). Grupę II (dla załóg w autach minimum 25-letnich) zdominowali Włosi – wygrali Walter Conforti/Joseph Nasuelli (Lancia Delta), za nimi Angelo Varnerin/Federico Varnerin (Porsche 911SC), na trzecim miejscu krakowska załoga Piotr Nowak/Mario Tatoo (BMW 318 Is).
Punktację aut z napędem tylnych kół wygrali Włosi Angelo i Federico Varnerin, za nimi Karolina Skleniarz/Mateusz Roszkowski (Mercedes G) oraz Piotr Nowak/Mario Tatoo. W konkurencji aut przednionapędowych Karol Zardzewiały/Łukasz Ochotnicki (Renault Clio) przed Witem Wawrzyckim/Tomaszem Puczem (Abarth Punto) oraz Tomaszem Szmandrą/Tomaszem Popielewiczem (Alfa Romeo Giulietta). Karol Zardzewiały to reprezentant Podkarpacia, współtwórca prężnie działającego zespołu szkolenia kierowców o nazwie APGR (Amatorska Podkarpacka Grupa Rajdowa).
Była także markowa konkurencja Fiat, a w niej Wawrzycki/Pucz przed Jerzym Skrzypkiem/Bartkiem Barańskim (Fiat Ritmo) oraz Markiem Ćwierzem/Jackiem Gruszczyńskim (Polski Fiat 125p Monte Carlo). Z kolei w konkurencji Mitsubishi pierwsze miejsce zajęli Kowalczyk/Janas, dalej Dariusz Banasik/Igor Banasik oraz Karczewski/Woźniak. Konkurencja Porsche: Varnerin/Varnerin, dalej Bruno Riccardi/Alessandro Corsini (Porsche 356B) i Marcin Zachowicz/Jarosław Wojtan (Porsche 911S). Wreszcie konkurencja Audi – na czele oczywiście państwo Zasadowie, za nimi Andrzej Wodziński/Marek Pawłowski (Audi RS4 Quattro) oraz Robert Ptak/Krzysztof Siorak (Audi B2 90 Quattro).
Puchar Pań trafił do rąk Wioletty Wawrzyckiej i Joanny Trompeter-Maxym (Fiat Cinquecento).
Na starcie zorganizowanego przez Automobilklub Krakowski 50. Rajdu Żubrów stanęło 60 załóg, w tym 10 włoskich. Impreza zakończyła się w Zakopanem tradycyjnym Balem Żubrów.
opracowane na podstawie tekstu Grzegorza Chmielewskiego