Lublin 51 z 1951 roku
Wszystko zaczęło się dobrych parę lat temu, gdy w rzeszowskim auto-komisie Ojciec (Jurek Baran) kupił mercedesa w110 czyli „KUBUSIA” i wtedy się zaczęło…
Mercedes przeszedł prace remontowe, z których najwięcej czasu pochłonęła blacharka. Wdrażając się w temat, czasami metodą prób i błędów, często okazywało się że wiele rzeczy nie jest tak prostych jak pozornie mogłoby się wydawać. Auto zostało ukończone na wiosnę 2007roku. W międzyczasie zregenerowaliśmy mercedesa W108 i zakupiliśmy kilka gratów. Aktualnie w trakcie restauracji jest NSU oraz Mercedes „ponton” 190. „Stodziewięćdziesiątka” jest po pracach blacharskich i niecierpliwie czeka na nałożenie koloru. będzie to zgniła zieleń. Na prace remontowe w licznej kolejce czeka Mercedes 220, czyli duży ponton w wersji angielskiej.
Obecnie wraz z ojcem posiadamy poniższą kolekcję:
Simson sr2 1958r dwie sztuki jedna restaurowana a druga 100% oryginał
Shl m11 1962
Mz ES 250-1960
Wsk m06 1961
Mercedes W108-1971r
Mercedes w110 -1965r
Mercedes 190 -1958r
mercedes 220 -1955r
Ford Capri-1975r
Star 25 rok 1964
Lublin 51 1951
Skoda 1000mb 1966
Simson sr1 1957r
Nsu przedwojenne
Ursus C 45
Pasją starej motoryzacji zostałem zaszczepiony przez ojca. Dwa lata temu zakupiłem swój pierwszy pojazd, którym był Simson SR2, a najświeższym zakupem jest MZ 250/0 tzw „jaskółka”. W trakcie remontu jest Simson SR2 oraz SHL-ka. Prace cały czas małymi kroczkami idą do przodu, a ja cały czas trenuję cierpliwość.
Kamil Baran
Lublin 51 z 1951 roku