Piękna, słoneczna pogoda i tłumy kibiców sprzyjały sportowej rywalizacji podczas 67. Rajdu Polski- 3. Rundzie Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski oraz Mistrzostw Europy. Załoga Jan Chmielewski – Robert Hundla startująca Citroenem CR- R2 MAX w grupie R weekend w Mikołajkach może zaliczyć ten start do bardzo udanych. Po dwóch dniach ścigania i pokonaniu ponad 250 km oesowych reprezentanci NEO- PETROELTECH Rally Team zajęli 2 miejsce w ośce i zgarnęli cenne 24 punkty.
Jan Chmielewski:
Rajd Polski możemy uznać za nasz największy tegoroczny sukces. Jazda po mazurskich szutrach daje naprawdę dużo frajdy, choć jest to zarazem trudny sprawdzian- nie tylko dla załogi, ale także dla samochodu, zwłaszcza przednionapędowego. Nie ustrzegliśmy się błędów, w sobotę złapaliśmy kapcia i straciliśmy ponad 4 minuty, a w niedzielę rano złapaliśmy spóźnienie na PKC wyjazdowy z serwisu. Mimo to zajęliśmy 2 pozycję w grupie R i Citroen Racing Trophy oraz 15 miejsce w klasyfikacji generalnej rajdu. Ten wynik- wygranie 7 z 16 odcinków specjalnych w grupie, a także ciekawy pojedynek z Subaru na ostatnim, niedzielnym Super Oesie na torze Mikołajkach, transmitowanym na żywo w telewizji przynosi naprawdę dużo satysfakcji. Dziękuję całemu teamowi za ciężką pracę oraz kibicom za wspaniały doping na odcinkach specjalnych oraz w strefie serwisowej!
Robert Hundla:
Za nami już trzecia runda RSMP i kolejny dobry rajd, na którym zajęliśmy miejsce na podium. Cieszę się, że udało nam się przejechać go czysto, co nie było łatwe. Poza złapaniem kapcia po najechaniu na kamień wygrzebany przez którąś z poprzedzających rajdówek nie mieliśmy większych problemów. Rajd Polski to bardzo dobra organizacja, piękna okolica, słoneczna pogoda oraz mnóstwo kibiców. Te czynniki pozwalają cieszyć się jazdą na oesach. Mam nadzieję, że zawody te powrócą do kalendarza Mistrzostw Świata WRC. Naszemu zespołowi pozostaje teraz perfekcyjnie przygotować się do 4. rundy RSMP, czyli Rajdu Bohemia w Czechach.
Załogę Chmielewski – Hudla wspierają dystrybutor narzędzi marki NEO oraz PETROELTECH i Automobilklub Rzeszowski, a patronat medialny objęło Radio RMF FM i redakcja magazynu „Eurostudent”.