Jan Chmielewski zaprasza na 48. Rajd Warszawska Barbórka

2 grudnia 2010, Sporty samochodowe

Przed nami święto sportu samochodowego w Polsce. W sobotę (4 grudnia) zostanie rozegrany kończący tegoroczny sezon 48. Rajd Barbórka, Ogólnopolskie Kryterium Asów, organizowany w stolicy przez Automobilklub Polski. Zawody te są prawdziwym motoryzacyjnym świętem – pojawiają się na niej przedstawiciele niemal wszystkich dyscyplin sportu samochodowego. Przy ponad 100 startujących załogach wszyscy liczą na zakwalifikowanie się do finału na Karowej. Dziesiątki tysięcy kibiców w sercu Warszawy sprawiają, że ten odcinek, choć krótki, jest miejscem absolutnie magicznym. Ponadto bezpośrednia relacja na kanałach TVP dodatkowo podgrzewa atmosferę. Pośród załóg, które w najbliższą sobotę będą rywalizować na warszawskich odcinkach, są także Jan Chmielewski i Robert Hundla, którzy pojadą dobrze znanym Citroenem C2-R2 MAX.

Jan Chmielewski:

Zapowiada się w pełni zimowy rajd, bo cała Warszawa tonie w śniegu. Po wtorkowych testach wiem, że takie warunki nie będą pomagały w jeździe mocnym przednionapędowym samochodem z silnikiem o A-grupowej charakterystyce. Będziemy jednak robić wszystko, aby pokazać się z jak najlepszej strony, by podziękować za cały sezon naszym wspaniałym sponsorom, a także kibicom. Oczywiście, tak jak w minionych latach chcielibyśmy zakwalifikować się na Karową. Tam pośród tłumów kibiców, nawet mimo mrozu, zawsze panuje gorąca atmosfera i klimat wielkiego widowiska, bezpośrednio transmitowanego przez TVP – to wszystko sprawia, że Rajd Barbórka i legendarna „Pani Karowa” mają w sobie coś niepowtarzalnego.

Robert Hundla:

Tegoroczna Barbórka zapowiada się niezwykle emocjonująco. Olbrzymia liczba zgłoszonych załóg, spodziewane ciężkie zimowe warunki oraz bardzo wymagająca, techniczna trasa, stawiają przed nami duże wyzwanie. Oczywiście głównym celem będzie pokazanie się na „Pani Karowej”. Mam nadzieje, że pogoda nie przeszkodzi kibicom i gorący doping będzie rozgrzewał wszystkich przy trasie rajdu.

Sponsorami załogi Chmielewski – Hundla jest dystrybutor narzędzi marki NEO, PETROELTECH, WESEM i Automobilklub Rzeszowski, a patronat medialny sprawują Radio RMF FM oraz redakcja magazynu „Eurostudent”.

Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij