Tomasz Ciecierzyński w sporcie samochodowym jest od końca lat sześćdziesiątych. W latach 1971 – 73 startował jako pilot w Rajdowych Mistrzostwach Polski z różnymi zawodnikami, mi. Andrzejem Jaroszewiczem. W 1972 zasiadł już jako kierowca za kierownicą Polskiego Fiata 125p pilotowanego przez L. Waloszka i uzyskał 3 miejsce w kl 8.gr.2. Potem zajmował na przemian, to miejsce kierowcy, to pilota.
Od 1974 roku był kierowcą fabrycznym w zespole rajdowym OBRSO. Już w 1976 zdobył Mistrzostwo Polski za kierownicą Polskiego Fiata 125p. Drugi raz po tytuł Mistrza Polski sięgnął w 1981 roku jadąc samochodem FSO Polonez 2000 Rally.
W 1980 roku ustanowił rekord czasowy na Karowej, ponadto na rajdzie Monte-Carlo osiągał bardzo dobre rezultaty zajmując miejsca w pierwszej dziesiątce. Niestety problemy z homologacją techniczną Polskiego Fiata 125p 1800, spowodowały wykluczenie polskich załóg z eliminacji Monte-Carlo.
Ciecierzyński startował również w Rajdzie Akropolu oraz Tysiąca Jezior.
Na prawym fotelu pilota najczęściej gościł; Jacek Różański i Ryszard Żyszkowski.
Początkiem lat osiemdziesiątych Ciecierzyński wycofał się z rajdów (1982r.) chociaż jeszcze w latach dziewięćdziesiątych można go było spotkać np. za kierownicą Fiata Cinquecento Sporting (1994 Poznań)
W 2011 i 2012 roku powrócił i wystartował w różnych imprezach; w tym Classic Cup, w Barbórce – Legend, Praha Revival, głównie za kierownicą Poloneza 2000.
W wielu obecnych zmaganiach, jako pilot obok Ciecierzyńskiego zasiada Mieczysław Galant, który odpowiada za stan techniczny pojazdu i doprowadzenie kierowcy na metę pracując z tzw. Itinererem.
Podczas V Rajdu Nocy Muzeów, nastąpi zmiana i za kierownicą zasiądzie Mietek, a prawe siedzenie zajmie Tomasz i zapewne jak za dawnych lat prowadził Andrzeja Jaroszewicza, tak teraz przeprowadzi Mieczysława do mety.
Skan oryginalnego protokołu z Rajdu Rzeszowskiego 78 – Tomasz Ciecierzyński i Jacek Różański kończą rajd na drugiej pozycji.
fot. arch. Mieczysław Galant i www.kronikarajdow.pl