XlX Podkarpacki Rajd Pojazdów Zabytkowych – 26-29.07.2018

W dniach 26-29 lipca 2018 odbędzie się XIX Podkarpacki Rajd Pojazdów Zabytkowych, stanowiący V Rundę Mistrzostw Polski Pojazdów Zabytkowych. Organizator imprezy – Sekcja Pojazdów Zabytkowych Automobilklubu Rzeszowskiego zaprasza do udziału wszystkich posiadaczy pojazdów zabytkowych.

PROGRAM IMPREZY

26.07 – czwartek 
– Przyjmowanie uczestników
– Badanie regulaminowe

27.07 – piątek
– Śniadanie
– Odprawa z komandorem
– Jazda okrężna na trasie: Lubenia – Markowa – Łańcut – Rzeszów

28.07 – sobota
– Śniadanie
– Odprawa z Komandorem
– Jazda okrężna na trasie: Lubenia – Rzeszów – Jasionka
– Konkurs elegancji
– Uroczyste zakończenie imprezy

29.07 – niedziela
– Śniadanie
– Pożegnanie uczestników imprezy

BAZA RAJDU

Hotel SPLENDOR – Siedliska 495, 36-042 Lubenia

UCZESTNICTWO

Uczestnikiem może być załoga (kierowca + pilot) w pojeździe z napędem mechanicznym o wysokim stopniu oryginalności wyprodukowanym do 31.12.1987 zachowanym i utrzymanym w warunkach historycznie właściwych, znajdującym się w posiadaniu osoby lub organizacji, która go konserwuje ze względu na wartość techniczną i historyczną, a nie jako środek codziennego transportu posiadającym: bieżące dopuszczone do ruchu drogowego, ubezpieczenie pojazdu w zakresie OC i pasażerów NNW

KOSZTY

Wpisowe od załogi (kierowca + pilot) – 150 zł dla załóg zrzeszonych w PZM (wymagana legitymacja członkowska) i 300 zł dla pozostałych, w ramach którego organizator zapewnia parking dla pojazdu zabytkowego i holownika z przyczepą, materiały rajdowe, plakietki pamiątkowe, pogodę i uciech sto !!! Zakwaterowanie i wyżywienie 1150 zł od załogi w ramach którego organizator zapewnia zakwaterowanie oraz pełne wyżywienie w w/w bazie rajdu w dniach 26 – 29.07.2018. Każda osoba towarzysząca 800 zł.

WŁADZE RAJDU

Zawadzki Jakub – Komandor
Bułatek Marcin – Kierownik Komisji Technicznej
Zawadzka Beata – Kierownik Biura Rajdu
Progorowicz Łukasz – Kierownik Komisji Obliczeń

REGULAMIN

W trakcie trwania imprezy obowiązuje w całości regulamin MPPZ na rok 2018
strona internetowa : www.pzm.pl/pojazdy-zabytkowe/regulaminy

Udział w imprezie należy zgłosić wyłącznie za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie: https://zgloszenia.pzm.pl/pz/2018/MPPZ/runda5/ w nieprzekraczalnym terminie dnia 01.07.2018 w przypadku nie zgłoszenia załogi w terminie organizator nie gwarantuje zakwaterowania oraz wyżywienia.

Automobilklub Rzeszowski ul. Wyspiańskiego 2 35-311 Rzeszów tel/fax 17 85 33 139, 17 85 33 160, e-mail: ar@automobilrzesz.pl
Jakub Zawadzki – tel. 509 627 744, kuba500d@interia.pl
Beata Zawadzka – tel. 509 627 733

Postanowienia Końcowe
Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania niewielkich zmian do w/w komunikatu i programu

Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij